BILSTEIN CLUBSPORT
Wyścigi i droga zjednoczone.
Zawieszenie gwintowane BILSTEIN Clubsport to rozwiązanie high-end z certyfikatem TÜV umożliwiające jednocześnie bezkompromisowe zastosowanie w wyścigach. Zawieszenie łączy w sobie sprawdzone rozwiązanie gazowych amortyzatorów BILSTEIN monotube i najwyższe techniczne wymogi stawiane zawieszeniu w sporcie motorowym.
Dwustopniowy system regulacji ze zintegrowanym zbiorniczkiem wyrównawczym gwarantują niższą wagę co stanowi przewagę nad rozwiązaniami stosowanymi powszechnie w wyścigach (zbiorniczki umiejscowione na zewnątrz). Dwa aluminiowe pokrętła umożliwiają niezależną regulację na aucie siły dobicia i odbicia amortyzatorów. Oba posiadają po 10 stopni regulacji. Każdą zmianę sygnalizuje wyraźnie odczuwalny "klik" co umożliwia szybkie ustawienie. 10 x 10 kliknięć umożliwia maksymalną elastyczność. W połączeniu z zawartymi w zestawie łożyskami typu "Uniball" zyskujemy możliwość regulacji pochylenia koła co daje nam 100 różnych charakterystyk pracy zawieszenia, którą możemy dostosować specyficznie pod tor, warunki atmosferyczne, wagę auta, opony i charakterystykę jazdy kierowcy.
Zalety naszych produktów:
- Przewaga niskiej wagi dzięki zastosowaniu zintegrowanego zbiorniczka wyrównawczego
- Nie ma potrzeby szukania dodatkowego miejsca dla zbiorniczka wyrównawczego
- Podwójna regulacja - niezależne ustawianie siły dobicia i odbicia
- Aluminiowe pokrętła z bardzo widoczną i intuicyjną skalą od 1 (miękko) do 10 (twardo)
- Łatwa zmiana ustawień na założonym zawieszeniu, bez potrzeby używania dodatkowych narzędzi
- Wyraźne "kliknięcia" przy zmianie ustawień oraz wyraźne rozróżnienie kolorystyczne - czerwone pokretło do regulacji siły odbicia, niebieskie do regulacji siły dobicia
- 100 odczuwalnych konfiguracji
- Technologia BILSTEIN monotube made in Germany rodem z torów wyścigowych
- Regulacja kąta pochylenia kół za pomocą łożysk typu "Uniball" wykonanych z aluminium
- Homologowane również do użytku drogowego. Certyfikat TÜV do odbioru zgodnie z §19 StVZO
- Zoptymalizowana praca podczas jazd testowych na torze wyścigowym
- Talerzyki wykonane ze specjalnego stopu aluminium
- Pokrycie Triple-C-Technology® gwarantujące wysoką odporność na korozję
- Sprężyny sportowe wykonane z najwyższej jakości materiałów
- Podstawa pod dalsze, indywidualne rozwiązania
- Zatwierdzone przez Walter'a Röhrl