Regulamin
- §1 Postanowienia Ogólne
- §2 Ceny produktów
- §3 Zamówienie
- §4 Przesyłka i płatności
- §5 Zwroty i reklamacje
- §6 Polityka prywatności
- §7 Pozostałe informacje
§1 Postanowienia Ogólne
Właścicielem sklepu internetowego Bilsteinpolska.pl jest:Cronic Jakub Tomczyk
ul. Włocławska 91 B-C
87-100 Toruń
Telefon: (+48) 56 652-12-12 / 500-456-567 / 500-601-901 / 501-501-599
Fax: (+48) 56 652-72-72
REGON: 220160012
NIP: 584-252-29-54
Firma Cronic prowadzi działalność wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 584-252-29-54.
§2 Ceny produktów
Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).§3 Zamówienia
Zamówienia można składać:poprzez sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.Bilsteinpolska.pl
telefonicznie pod numerami (+48) 56 652-12-12 / 500-456-567
faksem (+48) 56 652-72-72
osobiście w siedzibie firmy.
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów poprzez sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia. Na życzenie Klienta firma Cronic wystawia fakturę. Faktura jest dołączana do przesyłki. Regulamin określa świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2022 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2020.0.344 t.j.)
§4 Przesyłka i płatności
Wysyłka krajowa
Koszt przesyłki pokrywa Klient, chyba że warunki umowy stanowią inaczej. Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz wymiaru zamówionego towaru. Istnieje możliwość wyboru rodzaju zapłaty za zamówiony towar:Płatność przelewem
Klient dokonuje płatności przelewem na konto bankowe firmy Cronic po zweryfikowaniu zamówienia przez pracownika firmy. Numer konta na jaki należy dokonywać płatności to:Cronic Jakub Tomczyk
ul. Włocławska 91 B-C
87-100 Toruń
Credit Agricole Bank: 51 1940 1076 3004 0430 0000 0000
Płatność za pobraniem - gotówka przy odbiorze
Klient dokonuje płatności podczas odbioru towaru u kuriera. W przypadku większych zamówień, firma Cronic może zażądać zaliczki w wysokości minimum 20% wartości zamówionego towaru.Płatność poprzez serwis PayPal lub kart kredytową
Wysyłka towaru za granicę
Istnieje możliwość wysłania zakupionego towaru za granicę. Koszt takiej przesyłki ustalany jest indywidualnie przed złożeniem zamówienia poprzez kontakt z obsługą sklepu. W przypadku zamówień z zagranicy, istnieje możliwość wyboru rodzaju zapłaty za zamówiony towar:Płatność przelewem
Klient dokonuje płatności przelewem na konto bankowe firmy Cronic po zweryfikowaniu zamówienia przez pracownika firmy. Numer konta na jaki należy dokonywać płatności za zakupy dokonywane z zagranicy to: Bank Zachodni WBK ul. Grudziądzka 93 87-100 Torun, Poland SWIFT: WBKPPLPP Numer konta dla płatności w euro: PL12150017511217500466880000 Numer konta dla płatności w funtach: PL81150017511217500455800000Płatność kartą kredytową
Klient po złożeniu zamówienia zostaje przekierowany na specjalną stronę, gdzie finalizuje swoje zamówienie z wykorzystaniem ww. serwisu.§5 Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) kupujący ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14. dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy. Klient powinien zwrócić towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Ponadto w składzie ilościowym i jakościowym takim jak otrzymał, z wyłączeniem zdania drugiego. Zakupiony towar powinien zostać odesłany wraz z wszelkimi elementami składowymi tj. dołączonymi częściami, instrukcjami, akcesoriami oraz oryginalnym opakowaniem, nawet jeśli zostało ono uszkodzone w ramach wykonywania czynności zwykłego zarządu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku chęci skorzystania z ww. prawa towar należy odesłać na własny koszt na adres: Cronic, ul. Włocławska 91 B-C, 87-100 Toruń wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz numerem konta na jaki sklep Bilsteinpolska.pl ma zwrócić należność. Po dokonaniu niezbędnej weryfikacji ww. warunków sklep dokonuje w ciągu 7 dni zwrotu całej zapłaconej przez Klienta kwoty, w tym kosztów dostarczenia do niego towaru. Zwrot należności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Zwrot należności nastąpi bez ponoszenia jakichkolwiek opłat przez Kupującego. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.Sklep może wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.
Powyższe prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej na odległość i ma zastosowanie wyłącznie przy sprzedaży osobom fizycznym, które dokonują zakupów nie związanych z zawodową działalnością gospodarczą czy zawodową. W momencie odbioru przesyłki Kupujący powinien w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Sprawdzenie zawartości możliwe jest dopiero po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia przesyłki, a w przypadku paczki za pobraniem po uiszczeniu zapłaty za towar kurierowi. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy w obecności kuriera sporządzić w dwóch egzemplarzach protokół szkody. Jeden z nich powinien zostać u Klienta. Druk właściwy do tego celu powinien posiadać kurier, w przeciwnym razie należy odręcznie spisać oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania, gdzie zawarte będą również: data oraz podpisy Kupującego i kuriera. Protokół szkody jest ważnym dowodem w procesie reklamacji, jednakże nie jest on elementem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji.